Ameliyatsız Obezite Tedavisi İstanbul

Ameliyatsız obezite tedavisi İstanbul, bireyin hızlı, sağlıklı ve cerrahi işlemlere gerek kalmadan kilo verebilmesi; obeziteye bağlı gelişebilecek sağlık sorunlarından korunabilmesi amacıyla yapılan uygulamalardır. Obezite cerrahileri, çoğu zaman sindirim sisteminin geri dönüşümsüz bir şekilde değiştirilmesi ve yeniden düzenlenmesi ile yapılırlar. Sindirim sistemindeki radikal düzenlemeler metabolizmanın da değişmesine neden olur. Bu yüzden obezite cerrahileri sonrasında birey, özellikle de doktoru tarafından verilen önerilere uymazsa çeşitli komplikasyonlar ve riskler ile karşı karşıya kalabilir. Üstelik her birey obezite cerrahisi için uygun değildir. Obezite cerrahileri genellikle vücut kitle indeksi 40’ın üzerinde olan bireylere yapılırlar. VKİ’si daha düşük olan bireylere obezite cerrahisi tavsiye edilmez.

Bu durumda birey, fazla kilolarından kurtulmak ve obeziteye bağlı gelişebilecek sağlık risklerinden korunmak amacıyla ameliyatsız obezite tedavilerine başvurabilir. Ameliyatsız obezite tedavileri genellikle kolay ve konforlu bir şekilde uygulanırlar. Riskleri ve komplikasyonları son derece sınırlıdır ve kalıcı bir değişime yol açmaz, çoğu zaman aylar içerisinde etkilerini kaybederler. Yazımızın devamında ‘’Ameliyatsız obezite tedavisi nasıl yapılır?’’, ‘’Ameliyatsız obezite tedavisi ne kadar sürer?’’, ‘’Ameliyatsız obezite tedavisi yöntemleri nelerdir?’’ ve ‘’Ameliyatsız obezite tedavisi kimlere önerilir gibi merak edilen sorulara yanıt vereceğiz. İstanbul ameliyatsız obezite tedavisi hakkında detaylı bilgi almak için yazımızın devamını inceleyebilirsiniz.

Ameliyatsız Obezite Tedavisi Nedir?

Ameliyatsız obezite tedavisi, herhangi bir cerrahi işlem gerçekleştirmeden bireyin kilo verme sürecini desteklemek ve sağlıklı bir kilo aralığına inmesine yardımcı olmak amacıyla gerçekleştirilen uygulamalardır. Bu uygulamalardan bazıları yine medikal tıbbi işlemlerle yapılır. Mesela mide balonu, yutulabilir mide balonu ve mide botoksu bu uygulamalara örnek olarak verilebilir. Bazıları ise sağlıklı kilo verme uygulaması altında, özel diyetler ve egzersiz çalışmaları ile yapılır.

Ameliyatsız Obezite Tedavisi İstanbul Neden Yapılır?

Ameliyatsız obezite tedavisi, cerrahi operasyonlar gerçekleştirmeden, geçici medikal uygulamalar ve yaşam tarzı değişiklikleri ile bireyin kilo verme sürecini desteklemek için yapılır. Obezite, hangi seviyede olursa olsun yol açtığı ikincil riskler ve hastalıklar sebebiyle son derece tehlikelidir. Bu hastalıklar arasında yüksek kolesterol, uyku apnesi ve şeker hastalığı gibi rahatsızlıklar bulunur. Bu yüzden gerektiğinde obeziteye medikal veya cerrahi yollardan müdahale edilmesi elzemdir.

Ameliyatsız Obezite Tedavisi İstanbul Kimlere Önerilir?

Ameliyatsız obezite tedavisi genellikle obezite cerrahisi için uygun olmayan veya cerrahi tedaviyi tercih etmeyen bireylere önerilir. Obezite cerrahileri için en önemli kriter bireyin vücut kitle indeksidir. Vücut kitle indeksi 40’ın altında olan bireylere obezite ameliyatı tavsiye edilmez. Bazı bireylere ise anestezi riskleri ve bireyin genel sağlık durumu nedeniyle obezite ameliyatı önerilmez. Bu durumda birey ameliyatsız obezite tedavilerine başvurabilir.

Ameliyatsız Obezite Tedavisi Var Mı?

Obezite, ameliyatsız bir şekilde tedavi edilebilir. Bireyin çeşitli yaşam tarzı değişiklikleri yaparak ve bu değişiklikleri çeşitli medikal tedaviler ile destekleyerek görece kısa bir sürede, sağlıklı ve verimli bir şekilde kilo vermesi mümkündür. Ameliyatsız obezite tedavisi kapsamında, günümüzde pek çok farklı uygulama gerçekleştirilmektedir.

Ameliyatsız Obezite Tedavisinin Avantajları Nelerdir?

Ameliyatsız obezite tedavisinin avantajları arasında şunlar yer alır:

• Genel anestezi gibi ağır anesteziler gerektirmezler, dolayısıyla da anesteziye bağlı gelişebilecek komplikasyonlar bulunmaz.
  • Hızlı bir şekilde yapılırlar.
  • İyileşme süreçleri son derece hızlı ve konforludur.
  • Uygulamalardan hemen sonra günlük yaşama dönülebilir.
  • İş ve okul hayatı aksamaz.
  • Cerrahi işlem olmadan yapıldıkları için iz bırakmazlar.
  • Etkileri kalıcı değildir, genellikle aylar içerisinde kaybolur.

Ameliyatsız obezite tedavilerinin avantajları bu şekilde sıralanabilir.

Ameliyatsız Obezite Tedavisi İstanbul Ne Kadar Sürer?

Ameliyatsız obezite tedavilerinin en büyük avantajlarından biri de hızlı bir şekilde uygulanmalarıdır. Ameliyatsız obezite tedavisi kapsamında yapılan uygulamalar genellikle 15 ila 30 dakika içerisinde tamamlanmış olurlar.

Ameliyatsız Obezite Tedavisi Nasıl Yapılır?

Ameliyatsız obezite tedavileri son derece kolay ve konforlu bir uygulama prosedürüne sahiptirler. Genellikle endoskopik yollardan yapılırlar. Yutulabilir mide balonunda olduğu gibi su ile yutulmaları da mümkündür. Ameliyatsız obezite tedavisi sonrasında, tedavi sürecinin desteklenebilmesi için hastanın yaşam tarzı değişiklikleri yapması gerekir. Tedavi sonrası süreçte beslenme alışkanlıklarına dikkat edilmeli ve düzenli olarak spor yapılmalıdır. Böylece birey verimli bir şekilde kilo verebilir. Ameliyatsız obezite tedavileri hakkında detaylı bilgi için sitemizde yer alan mide botoksu, yutulabilir mide balonu ve mide balonu gibi içerikleri inceleyebilirsiniz.

İstanbul Ameliyatsız Obezite Tedavisi Fiyatları 2024

İstanbul ameliyatsız obezite tedavisi fiyatları, uygulamanın detaylarına ve benzer etmenlere göre kişiden kişiye değişiklik gösterebilir.