Şeker Hastalığından Ameliyatla Kurtulmak Mümkün Mü?

Şeker hastalığı ameliyatla tedavi edilebilen bir hastalıktır. Metabolik cerrahi alanında yaşanılan gelişmeler sayesinde, günümüzde hem obezite problemi olan hem de ortalama kilolarda olan bireyler tip 2 diyabet hastalığından ameliyat ile kurtulabilirler.

Şeker hastalığı (özellikle de tip 2 diyabet) günümüzde milyonlarca hastada bulunan, kontrol altına alınmadığı takdirde ise bireyin genel sağlığını ciddi ölçüde olumsuz etkileyen bir hastalıktır. Bu hastalık genellikle dışarıdan alınan insülin hormonu ile kontrol altında tutulmaktadır. Hastalar, diyabetin olumsuz etkilerinden korunmak için ömür boyu ilaç kullanmak zorundadırlar. Üstelik zaman içerisinde bu ilaçların dozunda artışlar meydana gelebilir.

Günümüzde ise git gide yaygınlaşan metabolik cerrahi operasyonları, şeker hastalığının cerrahi olarak tedavi edilmesine olanak sağlamaktadır.

Şeker Hastalığı Ameliyatının Başarı Oranı Nedir?

Şeker hastalığı ameliyatının başarı oranı, operasyonun türüne ve bireyin sağlık durumuna göre değişiklik gösterebilmektedir. Bununla birlikte günümüzde gerçekleştirilen modern operasyonların başarı oranı %85 ila %90 civarlarındadır.

Şeker Hastalığı Ameliyatla Geçer Mi?

Şeker hastalığını ameliyatla tamamen tedavi etmek mümkündür. Şeker ameliyatı sonrasında tip 2 diyabet hastalarının çoğunda ilaç kullanım ihtiyacı sonlanmış olur. Nadiren ise bireyin ilaç kullanmaya devam etmesi gerekebilir. Ancak ameliyattan sonra kullanılan ilaçların dozu düşüktür.

İstanbul Şeker Ameliyatı Fiyatları 2024

İstanbul şeker ameliyatı fiyatları, uygulamanın detaylarına ve benzer etmenlere göre kişiden kişiye değişiklik gösterebilir.

Bu gönderiyi paylaş